FAQS

COM SABRÉ QUE LA MEVA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?

Totes les comandes són confirmades mitjançant e-mail. Si us plau, assegura't que el teu servidor de correu no designi com a correu brossa o correu no desitjat el nostre email.

 

PUC CANCEL·LAR LA MEVA COMANDA UNA VEGADA REALITZADA?

Si necessites cancel·lar la teva comanda, posa't en contacte com més aviat millor amb nosaltres per telèfon: +34 659 34 43 68 oa través del nostre correu electrònic: [email protected].

Si encara no hem elaborat la teva comanda procedirem a tornar-te els teus diners íntegrament i com més aviat millor.

 

QUINS MÈTODES DE PAGAMENT RECOMANEU?

La teva elecció sobre el mètode de pagament pot comportar augmentar els nostres costos –reduint els nostres marges ajustats– amb comissions afegides per al venedor artesà. Gràcies per tenir-ho present!

La nostra recomanació per ordre creixent de comissió:

Transferència bancària --> 0% comissió
Targeta crèdit/dèbit --> 1% comissió
Paypal --> 2,90% + 0,35€ comissió


COM ENVIEU LES COMANDES?

En el cas de la Península Ibèrica, utilitzem el servei de missatgeria Correus Express 24h o Paq Premium de Correus 24h. La comanda es lliura directament a l'adreça indicada.

En el cas d'enviaments a Balears, Illes Canàries* i països de la UE i resta del món, utilitzem serveis de diferents proveïdors.

En qualsevol cas, recordem la importància de facilitar-nos un número de telèfon perquè el missatger et pugui contactar de manera més senzilla.

* En cas d'enviaments a CANÀRIES, agrairíem que a l'apartat “Afegeix un comentari a la teva comanda”, un cop s'estigui formalitzant la compra, se'ns indiqui el número de DNI del destinatari, ja que Correus així ens ho exigeix.

 

COM SABRÉ QUE LA MEVA COMANDA HA ESTAT ENVIADA?

Un cop finalitzat el teu encàrrec, t'enviarem un email a l'adreça de correu facilitada indicant el número de seguiment i la data aproximada de recepció perquè en tot moment sàpigues on és la teva comanda.

 

QUANT EM COSTARÀ L'ENVIAMENT DE LA MEVA COMANDA?

Espanya peninsular, Balears i Portugal - 5€ (IVA incl.)

Unió Europea (resta de països) - 15€

Canàries, Ceuta, Melilla i resta del Món - 25€

 

QUAN SE'M LLIURARÀ LA MEVA COMANDA?

El termini de lliurament és entre 2 i 3 dies laborables si se sol·licita des d'Espanya peninsular o Portugal*.

En el cas de les Balears i les Canàries, el termini és de 5 dies laborables*.

Per a la Unió Europea, el termini és de 10 dies feiners aproximadament*.

Per a la resta del món, el termini és de 20 dies laborables aproximadament*.

*Recorda que aquest termini només té en compte el temps d'enviament de la teva comanda. És a dir, a comptar de la recepció de l'email amb el codi de seguiment.

 

PUC RECOLLIR LA MEVA COMANDA AL TALLER?

, pots recollir la teva comanda al nostre taller de Sabadell. Indica-ho quan facis la teva comanda i trobarem un dia i hora per atendre't i lliurar-te personalment el teu encàrrec.

 

ES PODEN REALITZAR DEVOLUCIONS?

El comprador disposarà d'un termini de catorze dies naturals per desistir, a partir del dia que el client rebi el producte, sense cap penalització i sense indicació dels motius.

L'exercici del dret de desistiment s'haurà de fer mitjançant notificació a través de comunicació telefònica al +34 659 34 43 68 o adreçant-se al correu electrònic [email protected].

Segons l'establert l'article 103 de la Llei 3/2014, de 27 de març per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels consumidors i Usuaris, els subministraments de serveis o béns confeccionat conforme a les especificacions del consumidor o clarament personalitzats, o que, per la seva naturalesa, no puguin ser tornats o puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa, estan exempts de desistiment.

El client haurà de tornar o lliurar directament el producte a Maria Amorós a la direcció que se li faciliti com a resposta a la comunicació de desistiment, sense cap demora indeguda, i en tot cas en un termini màxim de catorze dies naturals a partir de la data en que es formalitzi el dret de desistiment del contracte. S'entendrà complert el termini si el client efectua la devolució del producte abans de la finalització del termini.

El client es farà càrrec dels costos de retorn del producte.

En tot cas, els productes a tornar hauran d'estar en perfectes condicions, sense fer servir i en el seu embalatge original. Per tant, es prega que per evitar problemes en el transport s'asseguri que el paquet va degudament protegit i precintat. Un cop rebut/s, revisarem el seu estat. En el moment en què comprovem que tant l'article/s, com els possibles components, accessoris, obsequis promocionals i documentació, estiguin complets i en perfectes condicions, procedirem a tornar els diners corresponents als articles comprats. En cap cas no es tornaran els diners corresponents al cost de l'enviament.

Maria Amorós no accepta la devolució en els casos següents:

-Provinents de xecs regal

-Productes danyats

El reemborsament de les quantitats rebudes pel client s'ha de fer utilitzant els mateixos mitjans de pagament emprats pel client, sempre que no s'hagi disposat el contrari.

Maria Amorós podrà retenir el reemborsament fins haver rebut el producte motiu de desistiment i haver-ne comprovat l'estat.

 

COM SERÀ L'ENVOLTORI DE LA MEVA COMANDA?

En cas que ens indiquis que la teva comanda és per regalar, t'enviarem la teva comanda embolicat amb un sobre vermell de paper kraft que dóna el toc perfecte de color per a un regal tan original com especial.

Depenent del tipus de producte, també trobareu el DA – Distintiu d'Artesania atorgat pel Consorci de Comerç Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya que garanteix la qualitat del producte i la seva elaboració per part d'una artesana professional qualificada.